reklama

Montážna dielňa

Ach, ach...! Tento povzdych patrí k vysielaniu hlásnej trúby manipulátorov verejnej mienky. Tak mi napadlo, čo nás vlastne čaká po vypočutí komunistických správ na istej našskej  spravodajskej stanici (no ostatné TV stanice za ňou v ničom nezaostávajú)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Istý mladý skúsený analytik (a viac istý a mladý, ako skúsený a analytik) s hrôzou v hlase spomína, že v roku 2002 ho ani vo sne nenapadlo, že sa zo Slovenska stane novodobý Detroit (a to ešte zabudol, podľa pravidiel goebblesovskej propagandy donekonečna omieľanú vetu, že sme len montážnou dielňou Európy). No nezabudol pripomenúť aj to, že v čase keď Detroit prosperoval a patril k najbohatším mestám v Amerike, nikoho ani nenapadlo, ako mesto dopadne. Chudoba, bieda a hlad... Pohotová komunistická propaganda zaradila zábery na polorozpadnuté budovy mesta a dodala, že v tomto meste je problém aj so zásobovaním základnými potravinami a že je tam každý piaty človek nezamestnaný... Len pre istotu pripomínam, že to sa píše rok 2013, a nie čas „hlbokej totality" spred roka 1989. A že podobnú architektúru v takmer rovnakom stave sme mali my aj tu, doma, keď sa rúcala stabilita socializmu a komunisti sa zbavovali vedenia tejto krajiny, spolu so zodpovednosťou za jej stav. Spomeňme si ako vyzerali naše paneláky, vchody do nich, alebo poštové schránky...! A pri tom stačí prepnúť na českú televíznu stanicu a Detroit 2013 sa spomína v úplne iných súvislostiach. Prebieha tam Detroit Auto Show 2013. A vyzerá o niečo lepšie organizovaný ako naša slávna deaflympiáda v Tatrách...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takéto správy majú naozaj nezastupiteľné miesto v našom živote. Hneď som si povedal, že s tým niečo treba urobiť. Možno vyhnať tie zlé automobilky z našej krajiny. Prečo by mali zdierať našich ľudí. Čo na tom, že nemajú inú prácu. Mohli by sme sa vrátiť do čias, keď sme boli agrárnou krajinou, rozdeliť dotácie a začať všetci pestovať zemiaky a chovať sliepky. Alebo návrat do prvotno - pospolnej spoločnosti... Alebo by sme mohli zaviesť matriarchát, alebo petriarchát...

Naozaj nie sme ochotní čerpať z histórie a oceniť vývoj? Prečo kroky, ktoré nás posunuli dopredu, potrebujeme dehonestovať? Akú alternatívu ponúka takáto propaganda? Dokedy budú servilní novinári ľuďom hovoriť to čo chcú počuť len preto, aby sa ich správy dobre predávali? Alebo kedy prestanú hlásať to, čo si niekto solventný zaplatí?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som veľmi zvedavý, kedy príde niekto, kto ponúkne víziu pre túto krajinu. Nie vojnu proti niekomu. Proti maďarom, proti čechom, proti Mečiarovi, Dzurindovi, Ficovi... Víziu, že to čo posunie túto krajinu dopredu, je pre nás dobré. Kto ponúkne istotu, že pracovať sa oplatí? A to, že kradnúť je hanba, ktorá bude potrestaná. Alebo že sa vyplatí snaha byť úspešný, slušný a poctivý. Haloooo! Je tu niekto s normálnym zdravým sedliackym rozumom?

Nie som politik. Nie som historik. Nie som novinár. Nie som ekonóm a ani nie som na niekom závislý. Toto je môj pohľad na dennú realitu, tak ako to vidím. Už ma prestáva baviť počúvať ako sa bývalí komunisti a potomkovia bývalých komunistov snažia vymývať rozum s podobnými blábolmi.

Vladimír Polívka

Vladimír Polívka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zdravím vás. Púšťam sa do pre mňa neprebádanej oblasti. Do písania svojich názorov a postrehov. Nemám k tomu potrebné vzdelanie a nebudem sa hrať na profesionála. Mám však presvedčenie, že môj názor nebýva úplne bežný a preto očakávam, že budem často konfrontovaný. Je to však výzva, ktorú neviem ignorovať. Držte mi palce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu